Wednesday 6 December 2017

Forex tsd elite section download


Sponsor medialny zautomatyzowanych Mistrzostw Trading 2017 Forex-TSD lub Forex Trading System Developers to jedno z największych forów Forex, które nieustannie zyskały uznanie jako jeden z TOP NAJWIĘKSZYCH NAJBARDZIEJ BEZPIECZNYCH FOREX FOREX SITES na całym świecie. Forex-TSD jest obecnie jedną z najlepiej ocenianych stron z forum na rynku Forex, z blisko 1,6 mln odsłon miesięcznie. Mamy ponad 200 000 zarejestrowanych graczy na rynku Forex z różnych poziomów, którzy dzielą się cennymi spostrzeżeniami i strategiami handlowymi poprzez swoje posty na forach i blogi. 200 000 członków i rośnie Ponad 1,6 miliona odsłon miesięcznie Ponad 248 000 unikalnych odwiedzających miesięcznie Konsekwentnie średnio około 8 000 odwiedzających dziennie Forum zostało utworzone w 2005 roku. Narzędzia Forex udostępniane przez moderatorów i członków można pobrać za darmo ze strony. Strona internetowa Forex-TSD została stworzona, aby wspierać nowych i doświadczonych inwestorów Forex, którzy potrzebują najlepszych dostępnych zasobów, takich jak wskaźniki, strategie handlowe, narzędzia handlowe i inne ważne informacje na temat rynku Forex. Forum jest starannie skategoryzowane pod kątem łatwego przeglądania. Ma specjalną sekcję poświęconą dyskusjom specjalnie dla członków, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem na temat handlu na rynku Forex. Wszystkie podkategorie zgodnie z potrzebami handlowców. Zapewnia codzienne wiadomości z Forex z wiarygodnych źródeł, takich jak Wall Street Journal, Reuters, Bloomberg, itp. Ma sekcję Pobierz, w której członkowie mogą pobrać najnowsze i najbardziej przydatne wskaźniki, systemy transakcyjne i inne narzędzia Forex. Forum ma również dwie sekcje Ekskluzywne (sekcja Elite Section amp Advanced Elite), w których członek uzyska bezpłatny dostęp do prawdziwych nowatorskich systemów transakcyjnych (zautomatyzowanych i nie), wskaźników, sygnałów, artykułów itp., Które pomogą im w handlu na rynku Forex . Najnowsze wiadomości na rynku Forex, wyniki handlu i inne informacje związane z rynkiem Forex (artykuły) dostępne na forum. Forum daje członkom możliwość dzielenia się swoimi spostrzeżeniami i związanymi z nimi doświadczeniami podczas korzystania z określonej platformy handlowej lub narzędzia. Bycie członkiem daje możliwość bycia o wiele lepszym inwestorem dzięki różnorodności informacji i narzędzi handlowych dostępnych na stronie. Członek forum może być informowany o najnowszych trendach w handlu i globalnym rynku giełdowym. Zapewnia dobry trening początkującym graczom Forex za pośrednictwem sekcji Training. Wszyscy moderatorzy forum są ekspertami Forex. Gotowi pomóc członkom w ich pytaniach i wątpliwościach w każdej chwili. Zapewnia, że ​​żadne posty ze spamem nie są zawarte w każdej sekcji witryny i udostępniane są tylko istotne informacje. Pobierz MetaTrader 5 i podnieś swój handel do nowego poziomu Przegląd Fedore-TSD Odwiedź stronę Wysyłam wiadomość do administratorów Forex TSD, mówiąc: Kiedy kliknę obraz, gdzie jest napisane Pobierz 10 wskaźników dla 12 i przekierowanych na inną stronę. Nie chcę kupować członkostwa miesięcznego Elite, nie chcę kupować członkostwa w miesięczniku Advanced Elite, chcę tylko pobrać 10 wskaźników za 12 dolarów, potrzebuję pomocy. Dzięki, Kiedy kliknę obraz, gdzie jest napisane Pobierz 10 wskaźników dla 12 i przekierowałem na inną stronę mówiącą (Drugi przykład) Drugi przykład: i1066.photobucketalbumsu412BetterTradeSecond20examplezpsjxddeunk. png Nie chcę płacić 24,99 za 10 wskaźników każdego miesiąca, I chcesz zapłacić 12 za 10 wskaźników, jak pokazano na pierwszym obrazie, tak jak powinno być. Nigdy nie odpowiedzieli na wiadomość, którą im wysłałem. Pomimo tego, że są dobrymi programistami i dowodem, wciąż pobierają od ciebie pieniądze co miesiąc, kiedy nie chcę dalej płacić miesięcznego abonamentu. Kiedyś uważane było za forum z potencjałem, od tego czasu zwolniło członkostwo i staje się coraz mniej interesujące. Administrator (newdigital) ma problem z językiem angielskim i nie może skutecznie komunikować się z członkami mówiącymi po angielsku. Wziął dobre wskaźniki udostępnione na forum i postanowił ukryć je w Sekcji Elitarnej i można uzyskać do nich dostęp tylko wtedy, gdy zapłacimy ekstrawagancką opłatę w wysokości 89 euro miesięcznie. Dla sekcji Elite dostępna jest wersja próbna, ale ogranicza się do bardzo krótkiego opisu wskaźnika i nie ma systemu oceny, który dałby głowy do sprawdzenia, jak działa wskaźnik. Niestety ich administrator pozwala witrynie zejść w dół i nie przemawia do doświadczonych handlowców. Witryna nie ma wartości edukacyjnej i jest często spamowana. Moderatorzy nie robią dobrej roboty monitorując posty na śmieci i dają mi opinię, że brakuje im doświadczenia w handlu forex. Dwa lata temu oceniłbym to forum na 3 gwiazdki. Po porównaniu tego forum do tego, jak było kiedyś i porównywania go z innymi forami forex, to forum ma szczęście, aby otrzymać jedną gwiazdkę. 2017-02-03 2 gwiazdki Jako członek forum Forex-TSD jestem rozczarowany bezczynnością w ciągu ostatniego roku. Wraz z rosnącą liczbą forów forex, Forex-TSD niestety nie ma miejsca. Moje obawy dotyczące Forex-TSD polegają na tym, że biorą dobre wskaźniki i są łatwe i umieszczają je w swojej elitarnej sekcji forum i oczekują, że członek zapłaci 29 miesięcznie, aby mieć do nich dostęp. Istnieje zaawansowana sekcja elitarna, do której dostęp ma 79 miesięcznie. Mój zarzut na Forex-TSD polega na tym, że nie mają absolutnie żadnego pojęcia, jak zarządzać swoimi Elitarnymi i Zaawansowanymi Sekcjami Elitarnymi. Na przykład, jeśli ktoś chciał zdobyć szczyt w obu Sekcjach Elitarnych i Zaawansowanych, aby zobaczyć, co ma do zaoferowania, należy zapisać się na subskrypcję próbną, która jest darmowa przez 7 dni, następnie płaci się albo 29 albo 79 miesięcznie, w zależności od jaki plan wybierają. Kiedy ktoś subskrybuje próbę, nie ma dostępu do żadnych zdjęć, excela ani instrukcji, które pokazują, czy system jest dobry, czy nie. Próbowałem przekazać ten problem administratorowi zwanemu Newdigital podczas mojej tygodniowej próby i zrezygnowałem z próby przekonania go, że aby zachęcić kogoś do zakupu członkostwa w Elite lub Advanced Elite, należy mieć dostęp do jakiegoś stwierdzenia, programu Excel lub zdjęcia pokazującego, jaki system działa, czy nie. Oczywiście nie ma dostępu do rzeczywistego systemu, ale chciałem tylko informacji o tym, co działa, jak długo działało, historii, itp. I Newdigital nie zrozumiał mojego problemu. Nie trzeba dodawać, że jeśli Newdigital był tak nieświadomy i nie widział problemu, to strona internetowa nie chce mojej subskrypcji. Chodzi mi o to, jak można powiedzieć, co działa, jeśli nie mają żadnego dowodu. Wszystko, co widziałem, to nazwy systemów i skrót. bardzo krótki opis. Nic nie zauważyłem, nawet jeśli w ogóle pracowali. Nie widzę sensu, jeśli chodzi o próbę, jeśli nie masz dostępu do wyciągów itp. Nie widzę przyszłości na tej stronie ze względu na ich zarządzanie i admin nie wiedząc, co robią. Jako 15-letni przedsiębiorca na rynku Forex, przyznaję Forex-TSD rating dwugwiazdkowy. Jest to dobre forum z wieloma materiałami edukacyjnymi, szczególnie jeśli jesteś programistą MT4 i rozumiesz język MT4. Jak zawsze i na wszystkich forach (nawet prywatnych) są artyści oszustów, ludzie, którzy próbują zarobić trochę etycznie, a nie etycznie - to jest Internet i trzeba być ostrożnym. Ale istnieje wiele dobrych tematów dotyczących wskaźników, EA, sieci neuronowych itp. Wiele się nauczyłem od darmowego open source EA znalezionego na forex-tsd (szczególnie sekcja Ellie). Jeśli szukasz świętego Graala, na darmowy obiad bez pracy i zrozumienia Nie znajdziesz go. Jeśli szukasz dobrego programisty i przykładów kodu źródłowego, pomysłów na wskaźniki i EA to jest miejsce dla Ciebie. Handel na rynku Forex to dla mnie biznes, wiedza biznesowa jest kluczem, a forex-tsd to dobre miejsce do zdobycia wiedzy, a nie natychmiastowe rozwiązania. Jeśli chcesz zostać oszukany, zdezorientowany, wprowadzony w błąd, oszukany lub zasięgnąć porady, jak stracić pieniądze, to jest to miejsce, w którym możesz być. Okropny. Kilka oszustów próbujących cię złapać. Trzymaj się z dala od tego. To miejsce nie ma nic, dezinformacji i kontr-informacji. Nie wydałem na to żadnych pieniędzy, nigdy nie myślałem, że warto, ale spędziłem dużo czasu czytając wolne wątki, czas był całkowicie zmarnowany, doszedłem do wniosku, że to tylko garstka ludzi szukających odpowiedzi w wskaźnikach - To nie chciałbym dać mu 1 gwiazdkę, ale nie sądzę, że jest to enetyczne. Próbowałem odzyskać mój koszt subskrypcji na Forex-tsd i nie odpowiadają na mój e-mail. Próbowałem dotrzeć do nich z witryny forum i z rachunku paypal. Nie odpowiadają. Po prostu wciąż mnie obciążają. Skontaktowałem się z moim kontem PayPal, aby przestać je płacić. Byłem wielokrotnie oszukany na forex-tsd. przez programistów, sprzedawców wskaźników, oszustów doradców ekspertów i oszustwa sygnałowe Wskaźniki, które mi sprzedano, nie były lepsze od bezpłatnego wskaźnika na platformie metatrader. Dostawca sygnału, którego znalazłem na forex-tsd, wykorzystywałam do stracenia pieniędzy za pieniądze Zatrudniłam kilka programiści bazujący na tsd, zabrali moje pieniądze i nigdy nie dostarczyli działającego oprogramowania. Administrator usunąłby moje posty i wątki narzekające na oszustów programistycznych TSD Istnieje czarna lista programistów, którą można znaleźć przez przeszukanie google. Oceniam to jako jednogwiazdkowe forum, ponieważ administrator wspiera oszustów. Są one pouczające i naprawdę mają informacje, którymi można kierować młodym handlem forex, znałem je przez około 13 miesięcy. Dali mi wczesnego przewodnika i wierzę, że oni byli najlepiej, jakbym wyrzucił fabrykę Forex i dowiedziałem się o FELIX teraz surfuję po armii pokoju. Ale w sumie są dobre Forex-TSD jest ok jak forum Z WYJĄTKIEM zdominowanego wątku STEINITZ. Steinitz okazał się artystą oszustwa. Jego wątek ma ponad ćwierć miliona postów i dominuje nad nim dzięki pomocy administratora. Jeśli napiszesz coś negatywnego na temat jego bezużytecznego robota, twoje posty zostaną usunięte przez administratora. Tyle o wolności słowa. Steinitz Robot stracił 1000 dolarów w kapitale w konkursie EA. Stoi na poziomie 258 z 603. Steinitz rejestruje swojego Robota jako 100 trafnego i nigdy nie traci na YouTube. Z tego powodu oceniam to Forum na 1 gwiazdkę. Pobierz kod widgetu Forex Recenzje i oceny Forex Testy wydajności Forex Traders Court Forex Trading Edukacja i fora społeczności Forex Kalendarz i narzędzia copy Prawa autorskie ForexPeaceArmy. Wszelkie prawa zastrzeżone. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA i logo FPA Shield są znakami towarowymi Armii Pokojowej Forex. Wszelkie prawa zastrzeżone są na mocy przepisów prawa amerykańskiego i międzynarodowego. Mam zamiar udostępnić indeks elitarnych rynków finansowych Forex i zaawansowane sekcje. Filtr Jurik prosty 1 wskaźnik został zaprogramowany dla innowacyjnego obszaru najwyższego poziomu społeczności. Przeprowadzono kilka silnych badań dotyczących sygnału filtru Jurika. Niektóre badania zostały stworzone dla sygnału stworzonego na różne sposoby: Kliknij tutaj, aby pobrać WIELKIE narzędzie handlowe i strategię ZA DARMO 8211 JMA stworzone po wartości laboratorium dobrobytu wydanej w społeczności jako mql4 8211 JMA stworzone przez Igor ad W wyniku tej oceny JMA Sygnał jako unikalne kodowanie pracy (adaptacja elastycznych obliczeń) został stworzony, który rozwiązuje kluczowe błędy dla dwóch ostatnich sygnałów. Możemy zobaczyć różnice: 8211 Fantastyczny odcień jest nowy filtr Jurik łatwe 1 wskaźnik 8211 Red jest JMA stworzony po wartości dobrobytu laboratorium wydany w społeczności jako mql4 8211 Red is Igor ads version Sygnał oscylatora Pivot został zaprojektowany dla elitarnego obszaru. Możemy wybrać etapy, które chcemy pokazać za pomocą opcji Rotate Stage. Etap 1 ujawnia Obrót, S1 i R1. Etap 2 ujawnia obrót S1, S2, R1 i R2. Etap 3 ujawnia obrót S1, S2, S3, R1, R2 i R3. Możemy również użyć dowolnego okresu twoich wysiłków i czasu (więc nie jest to ograniczone do potrzebnych nam czasów) i możemy umieścić kilka oscylatorów na wykresie. Popularne zapytania: forex ultimate arrows bollinger DMX Indicator Strategy tsd indicators Forex TSD Indicators www forex tsd com tsd darmowe wskaźniki Elite60X wskaźnik tsd indikator pobierz elite v3 0 forex wskaźnik wolny williams wskaźnik reklamy tsd wskaźnik wahadłowy mt4 wykresy obrotu linii obrotu niezmalowany NON REAPINT FX FORECASTER jurik jma kod źródłowy joe Ross wskaźnik dla oscylatora mt4 elite pobierz za darmo elite60 forex FisherNRPAlerts fisher transformacja nrp fisher tma non repainting wskaźnik elite60x pobierz ELITE60X DOWN LOAD WSKAŹNIKI elite60 free

No comments:

Post a Comment